Powiem Ci, że niezły słodziak z Ciebie

Slodziak

Ogłoszenie

Witajcie na forum!!! :D

#1 2013-11-16 05:56:41

MaxMilian

Administrator

Zarejestrowany: 2013-11-15
Posty: 28

Postacie nadprzyrodzone

WAMPIR - jest to nadprzyrodzona, przywrócona do życia istota, która żywi się krwią, aby być silnym i zdrowym. W Pamiętnikach Wampirów, każdy wampir, który istnieje do tej pory pochodzi z rodziny, znanej jako Pierwotni.

Historia:
Podczas wczesnego średniowiecza w Europie, pewna prastara rodzina opuściła swoją ojczyznę, po tym jak zaatakował wirus. Dzięki potężnej czarownicy Ayanny, rodzina udała się do Ameryki, gdzie osiedli się w pięknej wiosce. Jednakże po przedwczesnej śmierci najmłodszego syna Esther, Henrika, Esther została przekonana przez swojego męża, aby przekształciła swoją rodzinę w wampiry.

Pożywienie:
- Krew
Krew jest głównym składnikiem diety każdego wampira. Wampiry by przeżyć, muszą się nią żywić. Krew każdego zwierzęcia podtrzymuje ich, za to krew ludzka daje im silniejsze zdolności.
- Ludzkie pożywienie
Dopóki wampir pije wystarczającą ilość krwi, może jeść normalne jedzenie.
- Alkohol
Spożywanie alkoholu pomaga wampirowi utrzymać rządzę krwi pod kontrolą, prawdopodobnie działa to tymczasowo. Alkohol również spożywają dla przyjemność, jednak bez żadnych efektów.
- Głodowanie
Jeśli wampiry nie są w stanie spożywać krwi to w końcu słabną do tego stopnia, że nie mogą się poruszać ani mówić. Ich skóra wysycha po około tygodniu, później ulega mumifikacji. Stają się żywymi trupami, ale nie umierają.

Stosunek płciowy:
Wampiry mogą uprawiać seks. Jeśli ciała wampirów regularnie żywiących się krwią funkcjonują bardzo podobnie do ludzkich. Kiedy ludzie przemieniają się w wampira stają się bezpłodni.

Zdolności:
- Nieśmiertelność - wampiry nie mogą się zestarzeć. Po przemianie są odporne na wszystkie choroby, wirusy i zakażenia. Jedyną infekcją, która może zabić wampira jest ugryzienie wilkołaka.
- Szybka regeneracja - złamania oraz rany na ciele wampira goją się bardzo szybko.
- Szybkość - wampiry mogą przemieszać się z niezwykłą dla ludzkiego oka szybkością.
- Siła - wampiry są znacznie silniejsze od ludzi, a ich siła rośnie z czasem. Nawet wampiry, które są w okresie przejściowym mogą wyrzucić dorosłego człowieka przez pokój z dużą prędkością i siłą.
- Zmysły - mogą usłyszeć szeptane rozmowy, nawet w oddalonych budynkach, wyczuwają zapach krwi i rozkładających się ciał. Wampiry widzą w całkowitej ciemności.
- Kontrola emocji - nadprzyrodzona zdolność do kontrolowania i manipulowania własnymi emocjami własnymi oraz innych.
- Kontrola snów - mogą manipulować snami i podświadomością. Mogą obdarzać koszmarami lub świadomymi snami.
- Perswazja - wampiry mogą sterować umysłami oraz zmieniać/usuwać wspomnienia.

Słabości:
- Dekapitacja - oderwanie lub obcięcie głowy wampira spowoduje natychmiastową śmierć.
- Ogień lub światło słoneczne - wystawienie wampira do ognia lub na słońce spowoduje trwałą jego śmierć.
- Werbena - spożycie werbeny przez wampira powoduje poważne osłabienie i gorączkę. Ponadto, jeżeli skóra wampira będzie narażona na kontakt z werbeną to  zacznie się spalać. Wampir może się uodpornić, jednak jest to długi proces i wymaga conajmniej 50 lat.
- Drewno - jeżeli wampir zostanie zraniony kawałkiem drewna, to spowoduje to osłabienie organizmu. Jeżeli drewniany kołek przebije serce wampira to spowoduje natychmiastową śmierć.
- Wyrwanie serca - wyrwanie serca spowoduje trwałą śmierć.
- Ugryzienie wilkołaka - na początku daje objawy choroby, następnie organizm szybko się osłabia, a ostatecznie wampir umiera.
- Czary - czarownice znają czary, które powodują eksplodowanie naczyń krwionośnych wampira.
- Zaproszenie - jeżeli wampir nie zostanie zaproszony do danego mieszkania, to nie może do niego wejść.
- Złamanie karku - choć nie jest to śmiertelne, złamanie karku wampira uczyni go nieprzytomnym na kilka godzin.
- Linia rodu wampira - wampiry, które zostały przemienione przez Pierwotnych mogą zginąć, jeśli dany Pierwotny zostanie zniszczony przez kołek z białego dębu.
- Klątwa łowcy - jeżeli wampir zabije jednego z łowców to zaczyna mieć uciążliwe halucynacje, aż do momentu, kiedy popełni samobójstwo. Można złamać klątwę.


WILKOŁAK - to prawie wymarły nadprzyrodzony gatunek. Wilkołaki są ludźmi, którzy podczas pełni księżyca przeobrażają się w bardzo wrogie wilki. Nawet w swojej ludzkiej postaci wilkołaki są niezwykle silne. Są niebezpiecznymi wrogami wampirów, ponieważ ugryzienie wilkołaka może zabić wampira. Na ogół gen wilkołaka przechodzi z pokolenia na pokolenie, ale by uaktywnić klątwę należy kogoś zabić.

Pożywienie:
Ludzkie pożywienie wystarczy w zupełności.

Stosunek płciowy:
Wilkołaki mogą uprawiać seks, są płodne, potomstwu przekazują gen.

Zdolności:
- Szybka regeneracja - złamania oraz rany na ciele wampira goją się dość szybko.
- Szybkość - przeobrażone wilkołaki dorównują szybkością wampirom.
- Siła - wilkołaki są silniejsze od ludzi, jednak nie tak bardzo, jak wampiry. Ich siła zwiększa się po przemianie.
- Zmysły - po przemianie mają lepszy słuch, węch, widzą w ciemności. Ich zmysły są wyostrzone jak u zwierzęcia.

Słabości:
- Zgon - wilkołaki giną w ten sam sposób jak człowiek
- Tojad (wilcze ziele) - spożycie tojadu przez wilkołaka powoduje poważne osłabienie. Ponadto, jeżeli skóra wilkołaka będzie narażona na kontakt z tojadem to zacznie się palić.


HYBRYDA - jest nadprzyrodzonym połączeniem wampirów i wilkołaków. Obecnie są to jedne z najpotężniejszych nieśmiertelnych istot. Posiadają zalety i dominujące słabości obu gatunków. Najważniejsze z zalet to możliwość chodzenia w czasie dnia, bez posiadania pierścienia i możliwość przemiany bez względu na to czy jest pełnia czy też nie.

Historia:
Historia tego gatunku sięga wieku X, kiedy czarownica Esther uczyniła wampirem swojego syna Niklausa, który miał w sobie uśpioną cząstkę wilkołaka. Po zabiciu pierwszej ofiary, u Klausa pojawiły się zdolności wilkołaków.

Pożywienie:
- Krew
Ludzka krew daje im silniejsze zdolności.
- Ludzkie pożywienie
Hybryda potrafi przeżyć, jedząc jedynie ludzkie pożywienie, jednak jest przez to słabsza

Stosunek płciowy:
Brak przeciwwskazań. Osobniki męskie są płodne, żeńskie nie.

Zdolności:
- Super siła - Hybrydy są silniejsze od wilkołaków i wampirów. Podobnie jak gatunki tworzące, moc hybryd rośnie wraz z wiekiem. Znacząco starsze wampiry mogą być silniejsze od młodych hybryd, jednakże hybryda w podobnym wieku do danego wampira, jest znacznie silniejsza.
-  Szybkość -  Hybrydy są  niezwykle wytrzymałe, szybkie i zwinne, zarówno w postaci człowieka jak i wilka. Ta cecha również ulega wzmocnieniu, wraz z wiekiem.
- Wyostrzone zmysły - doskonały słuch, węch, wzrok
- Szybka regeneracja - leczą rany w błyskawicznym tempie
- Nieśmiertelność - żyją wiecznie
- Kontrola snów - mogą manipulować snami i podświadomością
- Kontrola emocji - mogą wyłączyć uczucia
- Kontrola przemian - hybrydy mogą kontrolować swoje przemiany. Nie są zależne od słońca ani księżyca.

Słabości:
Hybrydę można zabić lub unieszkodliwić.
Żeby zabić hybrydę należy wbić w jej serce kołek z białego dębu, natomiast aby unieszkodliwić należy wbić w jej serce sztylet nasączony wywarem z popiołu białego dębu.


CZAROWNICA - (czarnoksiężnik, medium) jest to nadprzyrodzona osoba, która posiada magiczne zdolności. Poprzez połączenie się z elementami i siłami natury, czarownice są strażniczkami równowagi i aby ją utrzymać na świecie, zwalczają siły zła, które zakłócają tą równowagę.

Równowaga w naturze
Równowaga w naturze jest systemem wiary opartym o przestrzeganiu Praw Natury i szacunku Duchów. Celem wielu czarownic jest dotrzymanie Praw Natury i zachowywanie równowagi w obrębie świata. Do równowagi natury – potrzebne jest połączenie duchowe z Ziemią, i ideałem że wszystkie rzeczy (np. zwierzęta, ludzie, życie, itd.) są uważane za święte, ponieważ są wszystkimi innymi aspektami Natury. Współczesne czarownice również zgodziłyby się, że używanie współczesnych ceremonii, rytuałów i praktyki szamańskiej jest najlepszym sposobem by dostrajać się z naturalnymi rytmami wszechświata, a także by uzyskać wskazówki i wiedzę od rozsądniejszych znanych czarownic zwracając się do ich Duchów. Jednakże, zgodnie z czarownicą Glorią, która mówiła o sobie jako o "starym voodoo szkolnym" jest zasugerowane że nie wszystkie czarownice przestrzegają tego systemu wiary, i mają wolną drogę, by wybrać jaką moc chcą zachować.

Opis:
Ludzie, którzy praktykują magię są nazywani "Czarownicami". Pochodzenie czarów pozostaje nieznane, jednakże czarownice istniały przez wiele wieków. Przekazywana jest wiedza o nich oraz umiejętności przez generacje w liniach rodzinnych. Wbrew powszechnej opinii, czarownice nie otrzymują swoich mocy od demonów, ani nie uwielbiają diabła. Za to, czarownice biorą pod uwagę siebie jako Służące Natury ponieważ ich praca polega na zachowywaniu równowagi na Ziemi.

Magia
Nadprzyrodzona zdolność. Czary możemy podzielić na dobre i złe (białe i czarne), chociaż rodzaj magii zależy od praktykującego. Czary są dziedziczną cechą, która łączy osobę z elementami i siłami natury.

Tradycyjna Magia
Tradycyjne Czary są najbardziej powszechną formą czarów wśród nowoczesnych czarownic. Tradycyjne Czary wzbudzają energię z sił natury i mogą być używanym według inicjatywy czarownicy. Pomimo że Tradycyjna Magia jest bardzo popularna wśród czarownic, to również bardzo wyczerpująca. Z powodu faktu, że czarownica wykorzystuje swą własną energię, może doświadczać przejawów zawrotów głowy, znużenia, i drobnych krwotoków nosa. Bonnie Bennett wyjaśniła granice tej mocy Jeremy Gilbert, mówiąc, że gdyby naciskała zbyt mocno, to mogło by ją to zabić.

Magia Spirytystyczna
Czary spirytystyczne wykorzystują moc Duchów Natury i zmarłych czarownic, i mogą być używane dla dobrych albo złych celów. W odróżnieniu od innych form czarów, magia ta jest monitorowana przez duchy. Jeśli czarownica będzie wykorzystywać tą magię w celach miłosnych, duchy mogą rozbijać związek, uniemożliwiając czarownicy wykorzystywanie ich mocy. Bonnie Bennett kiedyś zaczerpnęła energię stu zmarłych czarownic w swojej próbie zabicia Klaus’a. Jednakże, po tym jak użyła mocy by wskrzesić swojego zmarłego chłopaka, duchy nie chciały pomóc Bonnie, ponieważ uważały, że działa ona wbrew naturze i, że jest to wykroczenie.

Rodowa Magia
Rodowe Czary są formą czarnoksięstwa powszechnie wśród czarownic Nowego Orleanu. Podobnie do Czarów spirytystycznych, ta forma czarnoksięstwa wyciąga energię ze zmarłych przodków czarownicy w jakiejś lokalizacji i może być używana wg. Inicjatywy czarownicy, lecz jest monitorowana przez duchy. Jednakże ta moc może być wykorzystana w lokalizacji gdzie czarownice umarły, oznaczając, że czarownica powinna opuszczać obszar, po użyciu tych czarów, ponieważ wtedy zmarłe duchy stają się bezsilne.

Czarna Magia
Czarna Magia jest formą czarnoksięstwa, która wykorzystuje złe moce, i może być używana dla negatywnych celów (np. na zniszczenie czegoś albo nieszczęście, zranienie albo zabicie kogoś) w popularnym użytkowaniu, termin "czarna magia" często jest używana by opisywać jakąkolwiek formę czarów, która nie przestrzega prawa natury.

Ekspresja
Ekspresja jest niezwykle gniewnym formularzem czarów, które wykorzystują ciemność, która nie istnieje w naturze. Szczegóły i historia ekspresji pozostaje nieznana, jednakże zgodnie z Nandi, moce ekspresji są uważane za tak mocne że wiele czarownic dyskredytuje to jako czary, które rozwija się poza ograniczeniami obu tradycyjnych i współczesnych form czarów.

Moce i zdolności
Poprzez wykorzystanie sił nadprzyrodzonych oraz potęgę żywiołów, czarownice posiadają wiele magicznych zdolności. Dzięki doświadczeniu oraz odpowiedniemu treningowi, ich moce się umacniają.
- Przywoływanie - akt odwoływania się albo wzywania wyjątkowych form energii przez skupianie na zewnętrznych źródłach prądu.
- Przeczucie - akt przepowiadania przyszłych wydarzeń opartych z percepcji pozazmysłowej.
- Żywiołowa Kontrola - akt kontrolowania i manewrowania elementami powietrza, ziemi, ognia, i wody.
- Telekineza - akt kontrolowania i manewrowania ruchem przedmiotów przez umysłowy wpływ.
- Sterowanie umysłem - czarownice mogą kontrolować oraz manipulować umysłami ludzi

Przedmioty:
- Świece – przedmiot, używany by wzmocnić zaklęcie czarownicy.
- Grimoire – kronika rodzinna, ze starożytnymi przepisami, rytuałami i zaklęcia.
- Zioła i kamienie – materiały używane jako składniki do browarnictwa, wytwarzania przedmiotów, oraz przyrządzania paranormalnych mikstur.
- Talizmany – przedmiot wzmacniający moc czarownicy.

Słabości:
- Niedowierzanie - akt zaprzeczania albo nie wierzenia w magiczny potencjał może spowodować nieumyślnie powstrzymywanie paranormalnej mocy czarownicy.
- Strach - przygnębiające uczucie wzbudzone przez nieuchronne niebezpieczeństwo, zło, ból, itd., zagrożenie prawdziwe albo wyobrażony sobie; warunek albo uczucie obawiania się może spowodować chwilową utratę mocy czarownicy.
- Śmiertelność - oparta z faktu, że czarownice są wciąż ludzkie, dzielą wiele z takich samych słabości jako nie-nadprzyrodzone istoty (np. wiek, ścięcie głowy, choroba, sercowe niepowodzenie, uduszenie, itd.)
- Nadużywanie Czarów - nadmierne wykorzystanie czarów może doprowadzić czarownicę do śmierci przez nadmierny wysiłek.


DUCH - jest duszą oraz duchem nieżywego zwierzęcia bądź człowieka, objawiającym się w swojej normalnej postaci.

Zdolności:
- Posiadanie - Duch może manipulować sobą tak, by sprawiać wrażenie osoby żywej duszą, umysłem oraz ciałem.
- Telekineza - Duchy potrafią przenosić obiekty, a także ludzi.
- Teleportacja - Duchy, dzięki nadprzyrodzonym mocom, mogą przenosić się z jednego miejsca do drugiego.
- Zdolności wampirów - Jeżeli Duch umiera jako wampir, posiada umiejętności swojej rasy.
- Zdolności wilkołaków - Jeżeli Duch umiera jako wilkołak, posiada umiejętności swojej rasy.
- Zdolności czarownic - Jeżeli Duch umiera jako czarownica, posiada umiejętności magiczne.

Słabości:
- Izolacja - Duch może komunikować się z ludźmi jedynie za pośrednictwem medium, bądź czarownicy. Jednakże, jeżeli taka osoba zechce odwołać Ducha, będzie on musiał zniknąć na owe żądanie.
- Magia - Jak wszystkie żywe stworzenia, Duchy są podatne na czary.

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.retroswiat.pun.pl www.naukiorodzinie.pun.pl www.mrocznewieki.pun.pl www.mechatronika10.pun.pl www.sm-manager.pun.pl